加多三格

都未到重點TIM~~~

响依個相對大小POINT上

想吐糟的太多了

 仲有力量上的對比

鳴.....到澳洲, 忽然由強者變成了弱者...


我明白進擊的巨人中三笠的感受 : 世界是殘酷的~~

哈哈~~~我會努力鍊出三笠的八舊腹肌了~~~~~(日記上是這樣寫的....)


















真的....

澳洲的孩子不管是不是澳洲血統, 都長得很大隻......


是食巨型茄子,基因給不知不覺改了嗎?



(我見有移民到澳洲20年的中國人夫婦, 生了2個仔, 2個都好高好大隻, 但父母同我地都差唔多大細)


老公話係因為澳洲飲食比較多牛奶+肉類


我覺得運動都好重要啊!!


依度個個小朋友都識游自由式的


大人小朋友都好運動型


下次會同大家分享下我响澳洲做GYM的感受.....


實在係.......................太痛苦了!!!所有人都好強勁 T__T


好啦~要早睡了~~~


各位請多多留言啊~^V^~

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

PS: 最近在看絶望老師的動畫


那種火星人般的表達方式我最喜歡了


終於明白了彭彭的"起承轉合闇"


我今次的最後1格就係闇了.....(算是嗎?)


另外早排一次過看完物語系列


正到暈呢~~大家有機會要看看呢~~~


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

附上琴日啱啱買嘅澳洲巨型香蕉


把間尺係一般間尺, 唔係迷你版嚟GA~!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    mollysiu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()