相隔了3星期

今日又去眼科醫生度覆診

左眼終於回復個半月前的正常視力了

不過仍然十分敏感

早幾日切洋蔥

右眼明明乜事都冇

左眼就不停咁流眼水

不過睇嘢終於清楚番

真係好好彩^^;

以後都要好好保養雙眼了

今次一個小問題, 都見醫生見左四次, 醫藥費都唔少= 0 =

++++++++++++++++++++++++++++++++++

今日開始為下本書的內容寫DEMO

不過出唔出得成

都要睇出版社呢~~~

++++++++++++++++++++++++++++++++++
樹熊公的腳傷終於有好轉

換了ANTI BIOTIC的緣故!

同埋前日洗傷口的Senior護士夾出了一粒藏在傷口內的砂石

真係好嬲!! 點解我地一整傷特登立即去診所洗傷口, 但竟然都洗得唔乾淨?!!!!!!

樹熊公一直都好相信醫生(可能佢比較少睇醫生, 見到醫生失誤的情況比較少)

我係响中學時已見識過一d勁冇責任感又唔專業的醫生

所以都學似阿媽咁, 有咩嘢覺得唔妥, 見多幾個醫生

不過原來澳洲要睇專科, 一定要GP refer先得

唔可以自己聯絡專科醫生

不過我都唔係好信

找天要搵d醫生朋友問問先~~

好似今日我睇的眼科醫生, 都同我講, 如果之後有咩問題

都可以直接call佢make appointment

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

今日樹熊生仍然唔可以俾水濕到隻腳

所以我要幫佢洗頭

雖然生病的樹熊令我好心痛

不過可以當佢小朋友咁照顧

哈哈~~又好開心喎!! ^o^

脫下眼鏡的樹熊生, 眼睛好似小朋友~~哈哈~~


我會將佢這一面一直收响佢的眼鏡後面 @.@ ?!

呵呵呵~~

最好的當然留給自己了! ^ 0 ^

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

好眼瞓

半篇漫畫放咗响部腦度3日都未完成

而家又要開始趕demo

趕完又要整電腦

真係唔知會放幾耐

以上都是個人日記

下篇blog不日post......

arrow
arrow
    全站熱搜

    mollysiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()