依個食譜以前响都寫過一次

今次係繪本版本




算係簡單又好味的甜品

大家得閒都試試

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

小日記:

今日晨咁早未夠8am就有人敲門

就知道一定係送書嚟的快遞

我同樹熊兩個急急換衫開門

又搵唔到門匙

極之狼狽下開到門

到我行到出去時, 郵差已經响車入面掉梗頭

而我連拖鞋都無著

因為知如果佢一走咗

我就要自己去郵局攞

情急下我就咁赤腳走出馬路大叫郵差等等

好彩佢終於聽到

停咗車, 開番車尾箱俾份郵件我




好開心呢!!!

不過就係咁~次次如果係用香港郵政寄呢

係會發俾澳洲郵局依邊

而依d政府郵差呢

我見好多時佢地唔知係有意定無意

就算我响門後好大聲叫佢等陣等我開門呢

佢地都唔會等多過30秒就上車走人的了

所以本來想寄DHL的

不過家人見書展內已有香港郵局COUNTER

就直接响嗰度寄了~

本來要趕住出門陪樹熊公洗傷口的

但實在好心急想睇下印成點

快快開箱拆嚟睇

印得好靚呀~



顏色出來都唔錯~~^__^~~個人好滿意呢~~


之後成日就係忙聽日PARTY嘅嘢喇~~

而家夜媽媽我仲焗梗CHOCOLATE BROWNIE

聽日做甜品用~

明天休Blog一天, 後日會同大家分享下我依個PARTY的食物~呵呵

(我已經買好哂材料, 編排好要用幾多時間做喇! 聽日會用5小時响廚房整FINGER FOOD, 甜品同飲品

仲有3小時裝飾, OMG, 而家已經好眼瞓了~O~)

去書展嘅朋友, 有時間幫我的書位置影D相啊~~謝謝啊!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    mollysiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()