一生就生孖胎?!

梗係講梗我兩本書啦!!




第一胎就打孖上

真係雙倍開心

今日書展開始



亦係我兩本書發售的大日子

可惜唔可以响香港親身感受一下現場氣氛

好彩我的親人可以幫我去書展買書寄俾我

仲影咗好多相

今日一見到D相真係好開心好開心呀!

年年書展都係咁長龍啊!



今年入口都好搶眼呢!



親人第一站先到青椒出版




見到我本《澳洲漫畫日和》喇!!

响師兄Hin哥隔離呢!


封面



封底


書脊



仲有我的小PROFILE~嘻嘻~



仲有禮品passport套送

都係我親手設計的啊!!

做了簡單一點的設計,

希望買咗嘅朋友可以真係用啊!

(我自己最怕收D贈品大大隻字做宣傳....)

所以我係細細隻字寫上書名喳~



繪本食譜《80道給老公的貼心美食》就响大眾書局個BOOTH






見到啦~~



封面



封底

就係Paul依佢金句, 奶奶睇咗幾次都係咁笑, 笑到呵呵聲

佢話係typical Paul會講嘅對白!


書脊



兩本書嘅前言都仲咗我自己最鍾意嘅漫畫格式



內頁都有好多有關我學煮餸的漫畫咖!!



家人一買好書, 立即就pack 箱幫我寄來澳洲了

預計後日可以收到



啱啱好趕得切我响澳洲搞的book launch party呢!! ^ 0 ^ 好期待啊!!

(<<澳洲漫畫日和>>我自己都未親手掂到呢!)



同場加映:

Bee 哥哥影嘅相!!!

啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


實在太令人感動

同埋

點解你次次都係第一咁勁咖?!!!!!??!!

感謝司徒Bee的支持!




+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


寫寫日記先...





今日樹熊公嘅腳份比2日前仲痛

見佢包紮以外部分皮膚變紅, 而且腫脹起來

應該係發炎了

今日上半晝就陪佢去洗傷口

我自己就好嬲星期日晚嗰個女醫生

根本冇徹底同樹熊公洗乾淨傷口

樹熊公話個女醫生當時話: it looks very clean.

因為一整傷我立即同樹熊公用滲過冰水嘅廚房紙捂住傷口止血

傷口肉眼睇唔會太污糟

家中冇咁多消毒葯水而且傷口好深

所以我地先會決定去睇醫生同佢傷口徹底消毒

但醫生竟然會話"睇落"好乾淨為理由

求其係咁易擦下傷口包紮就了事

真係勁缺乏常識

這是洗傷口前給樹熊公忍痛的獎勵^v^




之後去咗剪頭髮, 上次剪嘅bob 頭好快又生番長

今次再剪短d

下午去咗print 星期六晚party用嘅poster

澳洲做output貴到死, A2一張要$24 (HKD$192)

仲要我自己上foam board =__=

之後番到屋企就開始忙砌傢具

都係上星期六受傷前買的




預備响嚟梗星期六晚party可以用

以往搞過的party, 最多都係22人

今次約下約下, 唔計小朋友都有26人

驚到時唔夠位俾人客坐







响Ikea買咗套室外餐枱椅

同2 seaters sofa床~

依兩日除咗照顧樹熊公一切起居飲食飲外,

仲要抽時間砌傢具

冇咗老公幫手,

一個人做真係好攰好攰啊!!



砌砌下總會被樹熊公叫我, 有時要扶佢去洗手間,

有時又要茶點/水 >_<

深深明白做護士嘅工作有幾煩了~~~

不過樹熊公咁可憐....冇可能唔理佢



今晚總算砌好室外的枱椅

(注意背後嗰堆樹就係針我的黃色怪蟲的家...詳細請看【漫畫】咪以為有個後花園打理好過癮!!)




明天再戰沙發床~



琴日油油的成果



油油唔煩, 仲好relax
最煩係油之前要用沙紙磨光滑所有地方,鋪好哂地下, 同油之後要執番哂D嘢, 仲要用松節水洗油掃


窗框都上哂油



連舊的小木枱都油過了~



仲有前院安好燈, 明天仲要剪埋樹熊生受傷日未完成的草 > O <

仲要預備PARTY食物啊~~

真係忙死人了!!



不過真的真的

看到書展的相

又重新充滿力量了!!

仲有仲有.................................就係見到所有BLOG友俾我嘅賀圖, 都會令我成個人振奮起來!!!

多謝各位俾我嘅出書賀圖啊!!!

雪糕車的超可愛賀圖!!

仲有條公路同星星做Background~~~~

公路之星我真係超喜愛~~不過依個網名,

可能好快要轉了.....





還有Imush的賀圖~

顏色很和諧好可愛呢!





多年的朋友Saya的賀圖

係歷史上第一次見到佢的真跡!!!!!

名為暴走吾愛, 真係勁搞笑!!




沙沙密卡的精美賀圖!!

成功的女人+背後的樹熊~~真係太可愛了^v^






Jaycee  小鴨的賀圖~~好可愛呢!!


第一次見到JC 鴨窩嘅手繪呀!!


畫得好細緻呢~~



還有Kiki的賀圖

知道平時唔畫畫嘅Kiki都用電腦做咗兩張賀圖俾我, 好感動呢!


Hikaru的華麗賀圖

有偽樹熊海兔騎袋鼠越過Sydney Opera House, 

真係好鬼馬呢~~收圖嗰刻我都忍唔住噗嗞笑咗出聲!

(sorry, ...之前漏了你呢Hikaru...)

 


圓圈的第二幅賀圖,差點漏了呢!!

謝謝Circle!!

彭彭七號的賀圖

真的超級可愛~~

仲有好多detail~~~

好感謝你啊Pang Pang!!



白羊星的可愛賀圖~~

袋鼠裝扮的白羊星好得意呀~~




原來我一直漏放了Bee哥哥的賀圖

很早就收到仲立即放上FB show off, 反而寫blog時就忘了~~:p

BEE哥哥難得一見的圖圖~~啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦啊啦~~~~~公路之星上身啦!!



調酒師天花的賀圖, 一直很喜歡看她寫的故事

不知道
調酒師天花也畫圖圖呢!



還有Sandy的賀圖:




天白的清純賀圖, 超萌呢!



簡單畫畫Lily第二張賀圖~真的超感謝啊!!!


 


謝謝小彤~~你真的很厲害!!我常常想你是如何一邊工作一邊籌備婚禮一邊畫你九月要出的書一邊每天FB一POST還可以畫賀圖

你一定是個Superwoman呢!!


快將生BB的Lily, 走佬前也畫了一副sexy又熱辣辣的賀圖

我在這邊寒冬中也可以感受到香港的熱力呢!!

謝謝Lily啊!!



阿U的賀圖

第一次見阿U用咁可愛的色調~~

阿U也畫得愈來愈好呢!!

謝謝你的支持啊!!


Circle的也好快send給我了~~是圓圈的招牌 - 3 - 咀呢~~嘻嘻

謝謝你啊Circle!!



今日篇blog真係鬼死咁長

感謝看到最後的各位同一直以來的支持!

明天再見了^ 3 ^


++++++++++++++++++++++++++++


80道給老公的貼心美食》(大眾書局-- 一丁文化出版) 

香港書展2013首賣

日期:17-23/7/2013

地點:香港會議展覽中心

一號展覽廳 綜合書刊館1C-D02,1C-D16(大眾書局展台)

三號展覽廳 兒童天地3D-B02(世界出版社展台)




澳洲漫畫日和》(青椒出版) 

香港書展2013首賣

日期:17-23/7/2013

地點:香港會議展覽中心

一號展覽廳 綜合書刊館1B-A28



附上wallpaper, 可click入取大圖



 
arrow
arrow
    全站熱搜

    mollysiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()