唔知點解一朝起身想起這一段回憶

可能係知道而家係暑假的關係吧?

阿媽有時諗嘢真係搞笑

以前中學一暑假就日日睇動漫

唔知有冇人對以上依套卡通有印象呢!!

因為故事短, 响暑假入面幾日就播完了

所以可能唔係好多人知

真係好舊的作品, 當時連EVA新世紀福音戰士都未有

第一次見人形結合機械, 覺得好靚啊

仲得登錄低佢, 然後定格對住嚟畫

其實覺得佢畫風好似EVA咖

鍾意依種畫風

有興趣嘅朋友可以去以下LINK睇哂13集!

http://www.yueyuez.com/3/2/2184/

以下係片頭曲


片尾曲


第二集~~睇番都覺得幾好睇啊~~~~





好眼瞓~~~

今日一早起身為咗下星期家裡搞的Book Launch Party

同樹熊去咗Ikea買咗成日嘢

(出發前的早餐)


終於成功游說咗樹熊買支新座地燈同2 seater

樹熊老公係典型天秤

超級奄尖又三心兩意

次次去Ikea都會嫌人地D嘢唔夠好, 結果只係會買到D杯杯碟碟

去貴價的店又因為價錢貴而諗好耐好耐都未作決定

(响ikea食午餐, 仲撞見老公的舊同事)



(中間遠處嗰個bb好得意~好鍾意澳洲D小朋友會自己玩又唔會好嘈^^)



之前其實佢响貴價店睇中張3 SEATER + 1 SEATER 套裝,

人地都印哂invoice

準備買, 但嗰次係我反對, 因為件3 seater真係過大

唔鍾意搞到間屋好迫

回家佢聽我講兩講諗多兩諗 諗住轉番做2 seater + 1 seater

點知結果第二日冇時間番去間店

之後又慢慢淡忘咗作事

搞到一直都未換走舊sofa




而家離party一星期

除咗Ikea真係冇其他地方可以即時攞走貨件了~~~

(樹熊公揀的cushion...)



(竟然有Klimt的printout畫, $89唔買就奇~~foreground係我最愛的骷髏頭襪^^)



買下睇下結果比預計買多咗幾百蚊

不過我覺得响澳洲

依個價錢+得到嘅嘢, 都算好抵的了~~

(離開時而日落西山)



然後晩上把PARTY的邀請卡給奶奶了~~



她超開心呢!! 奶奶很喜歡PARTY的^__^一知道有PARTY雙眼發光呢!!

不過我也先帶了食譜書送給她

她雖然看不懂中文, 但看到樹熊公的模樣都一直笑過不停!!

她說很想我把全部都翻成英文出書呢= 0 = (那會要了我的命!!)

然後她問我可不可以簽名給她

我寫了:

To my mother-in-law,

Thanks for producing a son to inspire me to write this book!


笑死她了~~

哈哈~~是個很開心的晚上呢!


各位明天見~
arrow
arrow
    全站熱搜

    mollysiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()