自從依件事發生

到而家每次我走過嗰堆散尾葵都有D陰影

當然事後會覺得不過係昆蟲啫

但事前响冇心理準備下, 有隻咁大隻顏色又鮮艷嘅嘢响你腳上吉穿牛仔褲FEEL到好似打針咁痛嘅感覺你都咪話唔驚!!

真係有打針咁痛咖!! 感覺吉入咗1 cm咁多啊!!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

附上Facebook見到的原圖



的確呢, 澳洲人的camping真係可以好wild的!!!


所以我一次都冇跟過去

老公有個舊同學, 兩兄弟都好熱愛camping

有次帶埋老婆一齊去camping

期間要走過一段路,

老公話係似懸崖咁陡峭的下坡路

雖然其中一個老婆極力反對, 認為太危險

但兩兄弟仍然一意孤行

兩個徒手落咗坡

乜嘢攀石用具都冇用

其中一個仲想迫老婆都試下

結果幾年後好似離咗婚..............................................

澳洲人真係... 太大膽了


好彩樹熊公唔係太好camping


都唔鍾意攀石啫!!!



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

好耐冇畫漫畫咁

有以下內容想畫:

1. "進撃的巨人" 樹熊公的反應

2. 樹熊公係點對待蜘蛛的....??

3. 家裡的MAN VS WILD (Part 2)

4. 在Noosa 遇上的Possum

5. 鬼佬睇電視反應特別大??!!!

6. outback 夫婦的Caravan


大家會想看以上哪個題目, 留留言吧~~我看人數多的便先畫吧~~

謝謝觀看 ^__^


*自來寵物的漫畫*大家可Click入以下連結看啊!

我家自來寵物5鄰家小狗

我家自來寵物4- Possums

我家自來寵物3-Brush Turkey


我家的自來寵物2-Kookaburra

我家的自來寵物1-Gecko

arrow
arrow
    全站熱搜

    mollysiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()