close

星期日晚家裡的28人 Book Launch Party終於順利完成了!

開頭諗住做finger food會快手過dinner

原來逐件做都好好花時間的啊!!

我同樹熊由Party前一個晚上就開始做甜間

Party當日由早上9:30am响廚房開始洗切煮

中間出街食個午飯

又繼續

先啱啱趕得切8:00pm响party開始前做好所有食物



印咗poster等朋友可以影下相^v^



由於當日d 朋友"洪洪"聲咁到

D嘢食都"洪洪"聲被吃掉

當我逐一greets 完每個朋友

介紹俾樹熊公識

回過頭, D 咖哩角,牛肉酥等咸食已被清空

甜品架都只係剩番TURKISH DELIGHT

同3件爛咗的Pavlova

沙律都清得好快!


今次我最欣賞的係樹熊生做的Sangria

真係好好味~

我將剩下的小小入咗樽

第二日立即飲哂了!



今次做的chocolate brownie冇盡快攞出焗爐(同時間做太多嘢了>_<)

比之前做的乾身了....不過70%可可所以都係俾人清得好快!!



曲終人散後的場面



好多啤酒瓶要執



兩個甜品賀只剩番咁多

d chocolate cup我冇影相

都冇食過

轉頭已經冇哂

樹熊公話: 俾d小朋友一早攞哂了!!




朋友送來的花束



還有大嫂親手做的Date & Walnut Slices

好軟身好好味~

我留咗幾件第二日做下午茶

我有食譜, 得閒做好同大家分享!



昨晚剩下一點點汽酒, 這個有檸檬和花香, 價錢一點都不貴, 見到可以試試呢!!


一大堆未搬回原位的傢俱

第二天的收拾也很累人



朋友送來祝賀的蘋果蛋糕

很好吃呢!!!

都說這裡個個人都好叻煮嘢食!



第二天天氣很好

和樹熊生在陽台吃昨天剩下的fruit salad做早餐





昨晚大家就這樣圍一桌看書

好開心好多英文人雖看不懂中文字

但看圖都大約知我講梗乜呢!






雖然事前事後都好多工夫要做

但真的很喜歡搞大大的party!



第二天用剩下的材料做了素curry puff



飲剩下的紅酒

吃剩下的沙律, 咁就一餐



用剩下的麵團做牛肉角, 不過隔了一夜, 麵團很硬, 做得不夠薄都爆開口了, 下次一定要小心



也做了方形的, 比較省時



半圓大大個可放多點餡料



這個也好好吃呢!


今晚再同大家分享食譜~^v^~
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    mollysiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()