close

20131029  

聽日就係YBLOG最後一日了

之後就會變成唯讀形式

唔可以再留言呢

終於面對現實

開始响依個新PLATFORM 寫下嘢

唉唉唉

希望可以KEEP番一日一BLOG啦= 0 =

不過依度人好少

真係冇哂力畫呢......

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

今天的想法:

人的自我何其脆弱

睇睇依條YOUTUBE:

http://youtu.be/IqebEymqFS8

(究竟PIXNET可唔可以POST YOUTUBE VIDEO呢?)

 係個啱啱做完手術嘅老公

可能意識未係好清醒啦

竟然唔認得老婆

仲讚佢靚女(搭訕中?)問佢係咪做MODEL GA

當個老婆話佢知佢係佢老婆

你睇佢個反應幾開心~~

哈哈, 真係好SWEET

不過同時亦都認清我地嘅記憶係幾咁脆弱

記憶同經歷係形成自我的一大元素

換言之, 我地嘅自我同記憶一樣, 好容易就係咁隨記憶冇咗

所以有時點解要將自己睇得咁重呢?

放輕鬆吧

=================================

發完UP風

希望或許明天再見^V^

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    mollysiu 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()