終於強迫不看動畫的樹熊公看了《進擊的巨人》頭三集, 這是強迫他看之前的事...



咁啱佢走親過來睇我睇D嘢都係最血腥暴力嘅場面

搞到我好似不良少女咁呢..........


以上的未完....


畫12格都畫咗成日

隻眼又好攰好乾了......



前日見到有朋友轉載

"看完進擊的巨人第五話後3個老外的反應"





先知原來YOUTUBE有好多條片SHOW D鬼佬睇"進擊的巨人"嘅real time反應

仲要有成萬幾人click~好勁

忽然都引起我的好奇心

唔知樹熊公睇會係咩反應呢?

不過樹熊公冇睇動漫嘅習慣

係佢嘅世界, 動畫係==俾小朋友睇嘅卡通片

大人係唔會睇的

所以上星期我提議睇monster university俾佢banned咗

佢話成人入戲院睇卡通片, 令人好尷尬喎

叫我自己約其他女仔睇 = 0 =

++++++++++++++++++++++++++++++

琴日我試下以各種利誘游說咗樹熊睇"進擊的巨人"動畫

仲一睇就睇咗三集

聽日等我畫佢反應出來先^v^

好期待佢睇到第五集的反應啊~~

以下有更多有關我同鬼佬老公生活趣事的漫畫:

 

【漫畫】女人婚前婚後兩個樣?!

 

【漫畫】男人婚前婚後兩個樣?!

 

【漫畫】吻別Goodbye kiss

 

【漫畫】忙碌的師奶生活

 

【漫畫】離別...

 

【漫畫】無表情老公


謝謝觀看~喜歡的話到我FACEBOOK按個like啊~
謝謝!

Australian Comic
arrow
arrow
    全站熱搜

    mollysiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()